facebookinstagramlinkedinmessage-errormessage-successtiktokxyoutube

Ambasadorzy akcji

Paulina Gawlicka,
Co-Founder, HR Klub Polska

HR Strategiczny to dla mnie integralna część organizacji, która dąży do płynnego i zrównoważonego rozwoju. To kluczowy głos w procesach decyzyjnych na najwyższym szczeblu zarządzania. W jego ramach działają wykwalifikowani specjaliści/stki, dbający o rozwój swoich kompetencji – również tych managerskich i biznesowych.

Strategiczny HR jest wyposażony w odpowiednie narzędzia i wiedzę, co pozwala efektywnie reagować na wyzwania zmieniającego się rynku i pełnić rolę kluczowego partnera biznesowego, znającego specyfikę i potrzeby organizacji.

Ewa Maria Kirsz,
HR Business Partner, BNP Paribas Polska, Trenerka biznesowa

HR Strategiczny to dla mnie praca ramię w ramię z biznesem nad realizacją celów organizacji. To bycie blisko liderek i liderów, by móc proponować dopasowane rozwiązania – zarówno w odpowiedzi na ich potrzeby, jak i potrzeby ich zespołów. 

Magdalena Wysoczańska,
HR Manager, Lantmännen Unibake Poland

HR Strategiczny to dla mnie taki, który jest partnerem dla biznesu. Musi liczyć, analizować dane, oceniać ryzyka i wyciągać wnioski. Nie tylko „czuć”, bo w biznesie mówi się liczbami. Współczesny HR to umiejętność syntezy twardych analiz z miękkim podejściem i elastycznością w rozwiązaniach.

Jagoda Betlej,
Senior HR Business Partner, GLS Poland

HR Strategiczny to dla mnie sposób działania oparty na zaufaniu, integrujący cele biznesowe z celami personalnymi, gdzie człowiek jest zawsze w centrum zainteresowań. To HR nastawiony jest na podejmowanie decyzji zgodnie z długofalowymi planami rozwoju organizacji. Koncentruje się na identyfikowaniu, rozwijaniu i utrzymaniu kluczowych talentów, tworzeniu elastycznych struktur organizacyjnych oraz promowaniu kultury organizacyjnej opartej na feedbacku.

Justyna Sulwestrzak,
Coach and Wellbeing Expert

HR Strategiczny to dla mnie łączenie celów biznesowych z celami pracowników – tak, aby realizować je efektywnie, jakościowo, z poszanowaniem potrzeb i wartości oraz w sposób zdrowy, czyli bez wykorzystywania którejkolwiek ze stron. Aby mogło się to wydarzyć, konieczna jest partnerska współpraca między zarządem, HRem oraz pracownikami, regularna i otwarta komunikacja oraz bezwzględny szacunek.

Anna Harężlak,
Ekspertka od komunikacji, Wykładowczyni, Akademia WSB

HR Strategiczny to dla mnie podejście nie do zarządzania zasobami, a do współpracowania z ludźmi, które koncentruje się na długoterminowej strategii organizacji i integruje cele biznesowe z potrzebami pracowników.

Dagmara Prusik-Wiśniewska,
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń, Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A.

HR Strategiczny to dla mnie partnerstwo w codziennej realizacji celów biznesowych firmy.

To funkcjonalne, realne i permanentne odpowiadanie na potrzeby organizacji, adekwatnie do jej etapu rozwoju i aktualnych, kluczowych wyzwań na drodze do osiągnięcia sukcesu.

To bycie z ludźmi i dla ludzi, rozwijanie ich potencjału i stwarzanie środowiska pracy, pozwalającego na wzrastanie w ramach organizacji.

Anna Wertenstein-Żuławska,
Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju

HR Strategiczny to dla mnie taki, który jest integralną częścią strategii biznesowej. Aktywnie uczestniczy w wyznaczaniu kierunków funkcjonowania firmy i realizacji celów. Wspiera biznes w realizacji celów biznesowych, dbając wspólnie o rozwój i dobrostan pracowników.

Natalia Urbańska,
HR Leader & Consultant, Członkini HR Klub Polska

HR Strategiczny to dla mnie HR, który rozumie i wspiera realizację strategii biznesowej, definiując swoje cele w oparciu o misję, wizję i bieżące potrzeby organizacji – zarówno warstwy zarządzającej, jak i pracowników. Robi to dbając o płynną komunikację i synchronizację różnych perspektyw, tak aby skutecznie identyfikować obszary wymagające działania. 

Agata Osicka-Bochan,
HR Business Partner, Morat Swoboda Motion

HR Strategiczny to dla mnie takie podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które potrafi zharmonizować cele personalne wraz z celami organizacji. To zrozumienie pracowników i stawianie ich jako kluczowy czynnik sukcesu organizacji, co wraz z właściwym dialogiem z biznesem pozwala na wykorzystanie ich potencjału w sposób, który wspiera osiągnięcie celów biznesowych.